Black & White 2 - tunnelmia osa IV

Heheheeheee--ee--ee--e. Unohdetaan tulevat Y ja X nyt ihan totaalisesti vähäksi aikaa, kun ei niitä pelejä kumminkaan julkaista noin miljoonaan vuoteen ja mitään kovin merkittävää juttua niistä ei nyt ole edes kerrottu hetkeen. Ja sitä paitsi minä olen innostunut Unovasta. Ja pakkohan se on ottaa ilot irti ennen kuin 5. generaatio on lopullisesti ihan menneiden talven lumia.

Olen niiiiin super hidas etenemään... Tosin en kovin innokkaasti olekaan pelannut. Paitsi nyt.


Enkös mä vähän tätä ounastellutkin, että kyllästyisin ennemmin tai myöhemmin Mukiin ihan kokonaan? Oon pahoillani, kun heivaan sen näin julmasti ulos tiimistä vaikka se voittikin muinoisen minkä otan tiimiin-äänestyksen, mutta kun MJÄÄH.
Tilalle tuli kyllä oikea yllättäjä numero yksi, nimittäin marssin koko matkan takaisin Virbank Cityyn ja pyydystin Magnemiten... Vaikka mulla on aiemmin ollut shiny-Magnezone, niin kyseinen laji on kumminkin jokseenkin tuntematon, enkä ole koskaan käytellyt sitä pelin juonta vetäessä. Tykästyin kyllä kovasti, koska toisin kuin Muk, niin Magnemite lahtasi jo ihan pikkuisena vahvempia monstereita kumoon ja nyt Magnetonena se on vaan entistä hienompi. Ja tykkään Magnemiten backspritestä 5. generaatiossa, se on sellainen soma pallo!


Lentimas Town on hieno, mutta miksi se on niin pirun pieni? Koko paikassa ei ole yhtikäs mitään! Olin tosi innoissani, kun lentokone lennätti meikän tuonne ensimmäisen kerran, kun katsoin että onpas erilaiset maisemat kuin Pokémonissa on yleensä ollut! Lähdin tutkimaan paikkoja, kunnes tajusin kävelleeni jo ulos pikku kylänpahasesta. Höh. Nissä parissa talossakaan ei ollut mitään hienoa... :(. Kamala pettymys, nimittäin tällaisia maisemia voisi olla enemmänkin. Aika hassua, kun kylässä on mies, joka kertoo asuneensa aina vuorilla, mutta kylää ei ollut vielä pari vuotta sitten kartassa. Onko noin alkeellinen kylä tosiaan rakennettu vasta nyt vai eikö sitä vaan viitsitty aikaisemmin piirtää ylös?

Harmi, etten omistanut edes tarpeeksi Blue Shardeja, että olisin saanut tutoroitua jollekin pokélleni jotain uutta. Nyyh!

Tykkäsin hurjasti Strange Housesta, vaikka ei sillä mitään nyt niin älyttömän outoa ollut. Harmi ettei pelissä oltu asetettu tuota Strange Housen musiikkia kovemmalle, sillä se jos mikä oli spooky ja oisin mieluusti kuunnellut sitä keskittyneemmin. Mutta jos 3DS:n äänet heitti kovemmalle, niin sitten yhtäkkiä pärähtävä ottelumusiikki tuli liian kovaa :(. Kuunnelkaa nyt mikä kauhu tää musiikki on! Mahtava. Näitä lisää. Kiitos.


Ja jos mulla ei olisi ollut Growlithea jo tulipokémonina tiimissä, olisin pyydystänyt Numelin itselleni! Camerupt on aivan liian aliarvostettu pokémon. Seuraavaksi suuntaan hiljalleen Reversal Mountainille. Kivaa kun on vielä edessä jotain täysin uusia alueita joita tutkia.


Tässä vielä tiimini tällä hetkellä :). Haha, en kyllä olisi osannut ennen BW2:n julkaisua kuvitella, että White2:n tiimini näyttäisi tällaiselta. Growlithen ja Deinon kehittymisiä vielä odotellessa! Toisaalta en millään raaskisi antaa Growlithen kehittyä, koska se on tuollaisena jotenkin niin lutuinen! Muutenkin mulle on iskenyt kumma into pitää nuo taskuhirviöt ensimmäisissä muodoissaan... melkein jätin Zoruan sellaiseksi, vaikka se oli ihan susisurkea eikä voittanut sekään oikein ketään :D.

Tajusin btw, että kunhan Deinokin kehittyy, niin tässä tiimissä on jotenkin vahingossa kolme kolmipäistä pokéa, kun Magnetonilla on tavallaan kolme päätä ja onhan Claydolkin tavallaan tuolla lailla "kolmipäinen". Joskus voisi tehdä sellaisen multihead-tiimin, jossa olisi Dodrio, Exeggutor, Magneton/Magnezone, Hydreigon, Claydol ja vielä joku monipää. Cool!

Millaisia tiimejä teillä on ollut BW2:ssa? Mitä mieltä olette olleet peleistä noin yleensä? Varmaan suurin osa on jo kolunnut kyseiset pelit tähän mennessä aika tarkkaan läpi :D.

PS. Kirjoitin tämän kirjoituksen jo kerran, mutta sitten se katosi kuin tuhka tuuleen en tiedä miten tyhmäääää. Arvatkaa suututtiko??! ♥


Living in the Moving Forestin 23-vuotias ylläpitäjä, jolla on aina liikaa hommaa ja liian vähän kahvia.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

22 kommenttia:

  1. Piti ihan kysymyksen takia käynnistää 3DS ja tsekata tiimini :3
    Itseltäni löytyy tällä hetkellä:
    • Magnezone, nimi Watson, lv 75. Ältsin hyvä pokémon, vaikka en ole koskaan edes välittänyt kyseisestä poksusta tai sen evoluutiomuodoista. Otin vähän pakolla kyseisen tiimiini ja sitten se jotenkin sinne jäi.
    • Samurott, nimi Alejandro, lv 75. Mä en tykkää Samurottista kyllä yhtään. Otin vaihteeksi Oshawottin startteriksi, koska oon innostunut pelaamaan vaihtoehtoisilla pokémoneilla (eli niillä, mitä en yleensä suosisi). En vielä tiiä minkä vaihan tilalle, harkinnassa ehkä Blastoise :3 (kirjoituksesi innoittamana) tai sitten Floatzel (Platinumissa oli vesipoksuna, rakastuin tuohon otukseen ♥).
    • Chandelure, nimi Benjamin, lv 75. Ihastuin tän pokémonin designiin, mutta harmillisesti aika heikko pokémon (maatyyppiä vatsaan erityisesti :C earthquake hakkaa leikiten). Osa iskuista on vielä huonoja, pitäis opettaa kunnon kummitustyypin isku (ainoa on Hex, ja sekin on huono).
    • Crobat, nimi Vladimir, lv 75. Ihastuin Crobatiin! Golbat on aika yih, mutta sitten kehitys seuraavaan, dun dun~♥ Oman Crobatin kehitin kyllä vain Golbatista asti, mutta oon ollut tyyväinen poksuuni. Hiton nopea ja kun ekana iskuna käyttää confuse rayta, hakkaa yleensä vastukset aika leikiten. Air slash pitäis vaan saada vaihettua vahvempaan iskuun.

    Siinä tämän hetken tiimini, joukossa oli myös Flareon Damien (lv 70), mutta kahden tulityypin pitäminen ei ollut oikein kannattavaa. Poksuja on siis vasta vain neljä, joten täydennystä pitäis tulla. Yksi kasvityypin poksu pitäisi ainakin saada, että pystyisin pelaamaan ilman mitään tunnontuskia (mulla on pakko olla aina vesi-, tuli- ja kasvityypin poksut tiimissä).

    Koulutksen suhteen voin kyllä sanoa, että en välitä IV/EV-koutuksesta tai poksujen luonteesta, oon aika laiska sellasten suhteen :I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoho mulla on valtaa!
      Magnezone on kyllä huikea... tai mulla se on vielä Magneton, mutta kuitenkin, huippu Sp. Attack ja mukavan kestävä, kun Steel-tyyppi on niin mainio. Mä tykkään siitä kyllä ulkonäöllisestikin. Jotenkin tuntuu, että mun kriteerit kivannnäköisille pokémoneille sen kun vaan löystyy, kun pidän jotain Magnetoniakin söpönä :D. Mut oon samaa mieltä Samurottista! En myöskään tykkää Dewottista, se on niin sieluton ja Oshawottissa on asennetta! Siksi se saa pysyä mulla tollaisena. Crobat on kyllä ihastuttava, käytin sitä hetken HeartGoldissa (se oli extrasöpö kun se seurasi perässä), pitäisi ottaa uusintaotto!

      Miten ois Tangrowth? Se on niin trolli-pokémon jotenkin :D.

      Ei niistä tarvikaan välittää! Mä tosin en koskaan voi täysin antaa olla, vaan aina alitajuisesti ev-koulutan pokéjani hiukan sinnepäin :D. Eri asia tietty ihan kilpailullisiin otteluihin tarkoitetut pokét, niitä tietty breedailen pitkään ja koulutan tarkasti :O.

      Poista
  2. Samaa mieltä noista Lentimas Townista ja Strange Housesta, kylä oisi saanut olla laajempi mutta Strange house oli tosi jänskä.
    Mäkin pääsin Elite Fourin läpi vasta tällä viikolla (pelitunteja 80) kun sitä aina tulee tehtyä takapakkia milloin Join Avenuelle milloin leffoja kuvaamaan :'D Ihan kuuden Pokemonin tiimiä ei muotoutunut kun osaa tuli vaihdeltua silloin tällöin, mutta liigatiimi oli Serperior, Azumarill, Liepard, Braviary, Aggron ja Flygon. Olin aina ollut aika skeptinen Azurill-linea kohtaan mutta kyllä tuo Huge Power-abilityllä toimi :D Braviarykin oli uusi ja kiva tuttavuus, meinannut sen käyttö jäädä kun ihmiset hypettää kuinka ah, amerikkalainen Pokemon se on >.< Delcattyn tippuminen päätiimistä harmittaa, miksi ne tekee kivoista Pokemoneista niin toimimattomia? ;w;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vieläkään päässyt yli Lentimas Townin aiheuttamasta pettymyksestä. Niin lyhyt :(.
      Jee en oo ainut hidastelija! Mullakin on aina pelatessa toi tietty kierto, että täytyy käydä Join Avenuella, ehkä tappelemassa Big Stadiumilla yms., hakea päivittäinen tavara siltä ukkelilta sieltä Undella Townin ja Lacunosa Cityn väliseltä routelta jne. Nyt oon tosin joutunut hiukan jopa kouluttelemaan monstereitani, kun niiden levelit ovat jääneet hiukan pelistä jopa jälkeen (!). Tosin olen tahallani jättänyt kouluttajiakin kahlaamatta :D.
      Ooh, hatunnosto Azumarillin ja erityisesti Aggronin käytöstä! Tule ihan muistoja vanhoilta kunnon RSE-ajoilta, jolloin käytin aika useasti Aggronia. Se on mainio :D. Myös Delcattya oon käyttäny tosi usein, koska animen Mayn Skitty on vaan niin söötti! Just viime Emeraldin tallennuksessa kehitin Skittyn Delcattyksi vasta Elite Fouria haastaessa, joten Skittyyn nähden toi Delcatty toimi hyvin :D. Vaikka sillä oli edelleen sellaisia iskuja kuten Assist! Yksi suosikki-iskuistani btw.

      Poista
    2. Hehe, Azumarill on auttanut monen vaikean vastuksen kanssa >u< Vaikka todella tykkään Aron-linestä en ole oikein koskaan käyttänyt sitä, olen vaan levelyttänyt jotta saan Pokedex-tiedot. Tosi mukava toi Aggron kuitenkin on niin pitkään kun ei tule Fighting tai Ground iskuja vastaan @w@
      Jee Assist! :D Kävin nappaamassa muutaman Delcattyn Castelia Citystä, aion kurkata mitä niistä tulee jos ei kouluta Skittystä lähtien :'D

      Poista
  3. Usko tai älä, mutta tässä tulee mun suuri salaisuuteni ja häpeäni: en oo vielä pelannut edes mun pokemon Blackia loppuun, joten en ole vielä hankkinut Black/White 2 myöskään... Älkää pliis tuomitko mua! :D

    Mun pokemonfiilis on vaan ollut niin alhaalla, etten ole ehtinyt/jaksanut ajatella koko pelejä tooooooooooosi pitkään aikaan! Tällä hetkellä mun tiimissä on Blackissa muistaakseni pelkästään Oshawott sekä Leavanny.

    Sun tiimi on tosi upea, varsinkin tuo Magneton on kyllä siisti, ja sitä olisi kiva kokeilla. En jotekin yleensä pidä sähköpoksuista, koska ne on vaan jotenkin kauheen tylsiä, mutta toi Magneton alkoi houkuttelemaan. :)

    Oon enemmän kauhee bug ja dragon tyyppien fani, ja mut tunnetaan kaveripiirissä siitä. :D Se on semmonen mun juttu, että tiimissä on aina ötököitä ja lohikäärmeitä. Oon ihan ylikateellinen tosta sun Deinosta XD. Hei, mä tajusin just tätä kirjotellessa jotakin aika hauskaa (vaikka muut on varmaan tajunnut tämän jo aiemmin):

    dEINo
    ZWEIlous
    hyDREIgon

    Ja siis ein, zwei, drei on tosiaan saksaksi 1,2,3! :D Sori tämmösestä kauheen sekavasta ja pitkästä kommentista! ;D + Mä käytän liikaa hymiöitä, enkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ArticUNO
      ZapDOS
      MolTRES

      ei ole ensimmäinen kerta kun pokémonien nimeämisessä käytetään numeroteemaa. ;P

      Poista
    2. Totta! Ton Articuno-Moltres-Zapdos jutun kanssa mulla kesti myös vuosia tajuta, ennen kuin huomasin sen. :D

      Poista
    3. Ei sua tuomita........ sut hirtetään ilman oikeudenkäyntiä ja tuomiota :DDD!
      No ei mutta, ymmärrän kyllä hyvin. Erittäin hyvin. Multakin on mehut Pokémoniin mennyt aika tehokkaasti, lähinnä koska fanitan niin intohimoisesti tällä hetkellä ihan toista tv-sarjaa, jolle haluaisin antaa mieluusti koko elämäni. Runollista, eikö totta?

      Mut ainakin sun tiimissä on kaksi vallan mainiota pokéa. Siitä on hyvä aloittaa.

      Mäkään en oo kovin suuri sähköpokéjen ystävä, Pikachu ja Pachirisu on tähän mennessä olleet oikeestaan noita mun sähkö-otuksia, ja nyt tietty toi vallan mainio Magneton. Musta tuntuu, et mun inhokkipokémontyypit on niitä aika monien suosikkeja TAAS (ja mä kun yritän oikeen välttää kaikkea tällaista ns. massasta erottautumista, hahah): fire, dark ja psychic on kaikki jotenkin epämiellyttäviä.
      Mutta heeeyyy, mäkin rakastan ötökkäpokéja! 5. genessä oli niin paljon tosi hyviä ötököitä, kuten Leavanny, Crustle, Escavalier, Scolipede... mmmh ♥.

      Hahaha mä en oo huomannut tota Deino-Zweilous-Hydreigon-juttua :D. Jännäääää! Ei sen puoleen, en ees osaa saksaa enempää mitä oon vähän Lemmen viemäässä oppinut. Voi voi voi.

      Ai sä käytät liikaa hymiöitä? Ohoohohhoho mä halusin joskus vaan kirjoittaa tällaisia 8DD :D 8) o__o ^____^ :OO-viestejä!

      Poista
  4. En ole varma oonko siule miun läpipeluitani hehkuttanut, mutta voisi nyt purkaa kaiken kerralla tähän postaukseen niin ei tarvi sitten enää muistella näitä. : D

    Eli tosiaan, alotin tossa viime perjantaina W2:ni alusta (en o jaksanut B2:n koskea koska exclusivepoket on vaan turhaa roskaa siinä joten se on saanut jäädä yhdelle läpipeluukerralle.)

    Isoin ongelma minul oli tuon uudelleenaloittamisen kanssa se, että minu lvl 68 join avenue katosi taivaan tuuliin (edes eventpokemonien menettäminen ei juurikaan haitannut, koska niitä on nykyään niin helppo hankkia eventien ulkopuolellakin, lisäksi suurin osa eventpokemoneista on täyttä roskaa siinä mielessä että niillä on joko äärettömän huono staattinen nature tai hyökkäyksiä joista pokemon ei hyödy yhtään mitään.)

    Tähän uusimpaan läpipeluuseen meni hieman pidemmän aikaa kuin mitä normaalisti (tavallisesti saan nämä pelit pelattua läpi siinä about vuorokaudessa, tähän meni kaksi kun meni hermot yhessä välissä.) koska käytin täysin tapojeni vastaisesti starteria ja pokemoneja, jotka on mielestäni designiltaan kivoja. Loppujenlopuksi pelaaminen meni siihen että kaikki muut paitsi kaksi tiiminjäsentäni alkoivat jäämään leveleissä jälkeen, koska olivat niin uskomatonta kuraa ja ensimmäisen liigakerran jälkeen, pokejeni välillä oli 20+ levelin ero.

    Pokémonit:

    Cinccino@King's Rock, lvl 71
    Skill Link
    Adamant
    ~Tail Slap
    ~Rock Blast
    ~Bullet Seed
    ~Substitute

    Hydreigon@Expert Belt, lvl 78
    Levitate
    Quirky
    ~Dragon Pulse / Draco Meteor (riippuen vähän fiiliksestä käyn tätä aina vaihtamassa.)
    ~Dark Pulse
    ~Flamethrower
    ~Surf

    Amoonguss@Black Sludge, lvl 56
    Sassy
    Effect Spore
    ~Flash
    ~Toxic
    ~Venoshock
    ~Giga Drain

    Braviary@Silk Scarf, lvl 52
    Docile
    Defiant
    ~Fly
    ~Hone Claws
    ~Strenght
    ~Superpower

    Emboar@Power Belt, lvl 56
    Bashful
    Blaze
    ~Bulldoze
    ~Flamethrower
    ~Head Smash
    ~Hammer Arm

    Pelipper@Choise Specs, lvl 60
    Modest
    Keen Eye
    ~Surf
    ~Air Slash
    ~Roost
    ~Hidden Power (Electric)

    Loppujenlopuksi, vaikka esim. Pelipperilla oli loistava luonne niin Cinccino ja Hydreigon olivat vain niin paljon muita hyödyllisempiä että päätin luovuttaa muiden kohdalta ja keskittyä näihin kahteen. Kunhan jaksan niin alan postgamessa hankkimaan taas tapani mukaan hyödyllisiä pokemoneja, mutta luultavasti jätän B2W2:n hyllyyn nyt hetkeksi aikaa ja odottelen kiltisti X:aa ja Y:ta, samalla kun yritän rikkoa speedrunmaailmanennätystä Pokémon Crystalista.

    Että sellaista kuuluu miun pokémonelämään tällä hetkellä. On kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun striimien ulkopuolella nappaan hyödyttömiä pokémoneja tai käytän alisuoriutuvia starttereita. :L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, miks pelit pitää pelata niin nopeasti läpi? :( Mulla ei oo koskaan kyllä ollut mitään ongelmia noiden niin sanotusti huonompien pokéjen käytössä. Käytän pelkästään sellaisia pokéja, joista tykkään ulkonäöllisesti... sekä ingamessa että kilpailullisesti :D. SoulSilverissä mulla oli koko pelin aikana tiimissä Caterpie ♥.

      Jeeee Hydreigon. Amoongussia mun on muuten pitänyt kokeilla monta kertaa, mut joka kerta kun oon meinannut ottaa sen tiimiin, niin njäääh... joku kivempi on tullut tilalle :D.

      Poista
  5. Mukavan näkönen tiimi sulla! Saisko susta matsi kaveria? :D

    http://envyroarr.blogspot.fi/2013/02/i-wanna-be-very-best.html

    Linkistä pääsee näkemään mun tänhetkisen tiimin, (jolla vetelin liigankin läpi). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tiimi sullakin :D. Ja jjoooOoojojooooo, miksi ei! Tosin nyt mua alkoi jännittää, kun on niin pitkä aika kun oon viimeksi otellut ketään vastaan varsinaisesti. Haha!

      Onnea btw shiny-Tangelasta! Se on hieno!

      Poista
    2. jees, kattellaan ku saan mun wifi jutut pelittämään ni ilmottelen! c:

      Poista
  6. Aaah! Tää saa mut tajuamaan että oon itsekki pelannut ihan liian vähän tätä peliä! :O Mulla taitaa olla vasta kolme pokea ja oon jossain nelosgymissä, jos oikein muistan. Oon vaan niin innoissani 6 genestä, joka julkastiin sillon tammikuussa, etten oo jaksanu keskittyä näihin vanhoihin peleihin ollenkaan. :D

    Luin muuten sellasesta Nintendo-lehdestä, joka tulee kuukausittain, artikkelin pokemonista, ja siinä luki uusista starttereista vähän uutta tietoa. Siellä luki nimittäin että Chespin tulee osaamaan sellaisen iskun kuin Pin Missile Attack, ja että se perustuu siiliin. Se voisi tarkottaa että Chespinistä tulee joku tosi piikikäs otus! :D

    Sitten siinä luki että Fennekinin idea tuli Vulpixista, ja että siitä tulee ehkä puoliksi psychick-tyyppinen! Ainakin se oppii jotain sen tyypin iskuja <33 Omg, en olisi uskonut, oikeesti Fire/Psychick? Se olisi aikamoinen tyyppi!

    Froakiesta luki, että se on kupliva sammakkopokemon, joka tulee oppimaan taistelutaitoja, eli aika varmasti Water/Fighting, mikä ärsyttää mua tosi suuresti, koska mä en kestä enää YHTÄKÄÄN FIGHTING TYYPPISTÄ STARTTERIA!! D:

    No mutta, eksyin tässä vähän aiheesta, mutta ajattelin vaan kertoa tämmöstä uutta infoa! :D Niin, ja hieno teksti oli pelistä sullakin Avri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi, kiitos tuosta linkistä tuohon kuvaan lehdestä :3! Aina kiva lukea jotain Pokémonista ihan kunnon lehdestä. Kaikki mahdollisuudet on kyllä täysin auki. Mä en itse ehkä ole niin innoissani Fire/Psychicista, koska siinä olisi yhdistetty sitten kaksi inhokkityyppiäni yhteen, haha! Tosin en nyt kovin intohimoisesti inhoa mitään tyyppiä, mutta kuitenkin. Mutta Grass/Dark voisi ollakin kiehtova tolle Chespinille. Toivottavasti siitä tulee tosi järeä mutta edelleen söpö piikkisiili, jolla on pähkinänkova puolustus! Se olisi hieno! En malta kyllä odottaa sitä, että nuo startteiden kehitysmuodot paljastetaan... niissä jokaisessa on potentiaalia vaikka mihin hienoihin otuksiin.

      Ja wow, asut Japanissa? Kuinka siistiä :D! Haluaisin käydä siellä, koska jooo japanilainen kulttuuri on toki kiehtovaa, mutta lähinnä koska materiataivas. Ja olen ikuinen materialisti.

      Kiitos kommentista! Ja pelaahan vähän tätäkin peliä, vielä ennen kuin 6. generaatio saapuu kohisten 8D.

      Poista
  7. *Jatkoa edelliseen viestiini*

    Että tosiaan siinä lehdessä myös sanottiin, että Pokemon X ja Y tulee toden todella sijoittumaan Ranskaan! :D Tässä vielä linkki kuvaan, jos haluat itsekin lukea:

    http://i3.minus.com/ibt31Azh82Vvz.jpg

    Sekä täältä voi ostaa tän lehden jos haluaa XD, se tulee meille (asun tällä hetkellä muuten Japanissa):

    http://nintendoforcemagazine.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen vielä tuon lehtijutunkin jälkeen skeptinen, koska feikkikausi on vielä kovin vahvasti aluillaan: http://oi45.tinypic.com/2ep7bpl.jpg

      Niin kauan kuin pelin virallinen sivusto tai luotettavat pokemonjournalistit (serebii/bulbanews) tai CoroCoro magazine eivät asiasta uutisoi niin niin kauan pidän muita lähteitä vähintäänkin epäluotettavina. En myöskään ole omilta japanilaisilta lähteiltäni kuullut vielä juuri mitään aiheeseen liittyvää, muuta kuin tuossa kyseisessä uutisartikkelissa näkyvää spekulaatiota.

      Valitettavan kuiva kausi ollut kun puhutaan X:sta ja Y:sta, joten tartun ja analysoin / tutkitutan aikalailla kaikki lähteet mahdollisimman kriittisesti ennen kuin pystyn niistä mitään kuitenkaan sanomaan.

      Joten spekulaatioksi tämä jää kuitenkin. :I

      T: Pokémonblogaaja toisesta blogista

      Poista
    2. Niin, eihän kaikkea tosiaan pidä uskoa, mutta itse kuitenkin pidän tuota Nintendon lehteä aika uskottavana, koska se on sisältänyt aina oikeaa ja luotettavaa tietoa. Ei sitä kuitenkaan koskaan tiedä, mutta meille siis tosiaan tulee tuo lehti, ja siinä on juuri tuo juttu pokemon X ja Y:stä, joten...

      Iha hyvä olla kuitenkin kriittinen, koska mikään ei ole vielä varmaa. Kaikki selviää sitten viimeistään lokakuussa, johon on vielä aikaa. :)

      Poista
    3. Mä oon taas sitä mieltä että nyt jos koska kannattaa uskoa kaikkeen villiin, kun kaikki on vielä auki ja mahdollista!

      Esim. nyt voin rauhassa uskoa siihen, että XY:ssä on ominaisuus, joka herättää pokémonit eloon ja saan ihan oikean Pikachun kainalooni.



      t. Hömppä-Avri!

      Poista
    4. Awww, ompas Hömppä-Avri ihana! :D ♥♥♥ Tuollainen peli olisi kyllä mahtava, joka herättäisi pokemonit eloon! Haha! ♥♥

      Poista
  8. White 2:ssa tiimini oli Samurott,Emboar,Leavynny,Steelix,Flygon ja Serperior

    VastaaPoista

Hei taskuhirviö! Jätä kommentti, kiitos!