Pikachu-tossut :3

Oon esitellyt aina silloin tällöin blogissa kaikkia Pokémon-fanituotteita tai muuta vastaavia, mihin oon törmännyt. Ja katsokaa, mitä mun on aivan pakko jakaa muun maailman nähtäväksi tällä kertaa:


Pikachu-tossut! Eikö olekin söpöt ja mahtavat? Äitini itse asiassa osti nämä minulle (kyllä äiti tietää) Punaisen Ristin Kontista, mikä oli kyllä aika outo paikka törmätä Pokémon-tavaraan. Nämä ei ole edes mitkään varsinaiset kirppistuotteet, vaan näitä Pikachu-tossuja oli kuulemma siellä läjä päin ja kaikki nätisti muoveissa ja tagien kera. Saan muuten kerrankin olla iloinen pienestä jalastani, koska tossut ovat kokoa 34/35. Sopivat mulle sitten jämptilleen :D.

Pahoittelen ihan ultimaattisesti tätä postaustaukoa. Meillä vaihdettiin laajakaista ja tadaah, en saa sitä millään toimimaan omalla koneellani :D. Ja varmasti kaikki ymmärtävät, että esim. tänne blogiin postailu ei oikein tunnu luontevalta kenenkään toisen koneelta käsin. Siihen päälle vielä se, että Pokémon-innostus on vähän kuopassa = ei hyvä. Toivottavasti BW2:n lähestyminen vähän toisi uutta puhtia Pokémon-rintamalleni. Te voitte kanssa koettaa kannustaa mua innostumaan vaihteeksi lisää :D.

+ mutta yritän silti tehdä hurjan tempun ja saada vielä 2012 vuodelle täydet 100 kirjoitusta tehtyä. Nythän ollaan tämän tekstin jälkeen tekstissä numero 51, joten paljon on kirjoitettavaa. Wish me luck!


Living in the Moving Forestin 23-vuotias ylläpitäjä, jolla on aina liikaa hommaa ja liian vähän kahvia.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

7 kommenttia:

  1. Iiiihanat tossut :3 ♥ Meikällekki tuollaset!
    +Onnea tavoitteeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos kannustuksesta ja kommentista! Ja noi on kyllä aivan ihanat!

      Poista
  2. Hei oliskohan mahdollista tehdä jotain ohjepostausta noihin pokejen breedaus hommeleihin, kun mulla ei ainakaan ole mitään hajua nousta narureista yms, oon vaan randomisti pelaillu :D ni olis kiva tietää noista jutuista vähän :D ja shinyistä jotain infoa kans(: ja muuten ihan mahtavaa juttua pokeista c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooh, jee! Kiva saada postausideoita, valmistan ihan taatusti tollasen postauksen, kun sellaista toivoit :)). Itse asiassa mun on pitänytkin sellainen tehdä jo kauan, mutta sitten oon ajatellut, että ehkä niitä ei kumminkaan kukaan lue :D.

      Ja kiiiiiiitos kommentista ♥. Hauska nähdä uusia kommentoijia :D!

      Poista
  3. Ää natureista* :D fail

    VastaaPoista
  4. SÄ SAAT TEHTYÄ NE 100 POSTAUSTA, MÄ TIIÄN SEN AVRI, KOSKA OOT PARAS JA NUO POKEMONTOSSUT ON IHANAAAAAAT! ONEEA TAVOITTEESEEN, (JOHON PYSTYT)! :DDD

    Kröhöm...

    Eli siis ihan oikeasti, onnea ja toivon todella että sun opkemoninnostus palautuu. Mulla se on juuri huipussaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ ♥ ♥
      Tiedätkös, tulin ihan älyttömän iloiseksi tästä kommentista ♥. Mulla on kaikkein parhaat lukijat~!

      Ja kyllä innostus aina palaa, mutta haluaisin sen takaisin nopeammin! Kesäkuussa oli juuri ihan super innostus ja täytin ahkerasti National Dexiä Blackissa... mutta nyt on hiipunut D:.

      Poista

Hei taskuhirviö! Jätä kommentti, kiitos!