FireRed - Osa IV

Ho haaaaa, here we go again! Tämäkin video on pirun tylsä + Äänet alkaa kanssa heittää jostain kohtaa, mutta annoin niiden nyt olla... En tajua?? Ehkä mun kone on niin huono ettei se pysy oikein nauhoitusten perässä.


Tästä voikin päätellä vähän, mitä videossa tapahtuu...




Öööh. Niin. Siinä se. Merkki on nyt hanskassa ja hanskat hukassa, mutta jatkan taas huomenna/ylihuomenna. Riippuu vähän, KOSKA mulla alkaa huomenna taas koulu. Yäk. Ei sinne kouluun paluu kesäloma jälkeen kyllä muutu yhtään sen kivemmaksi, vaikka ikää tulisikin lisää. Anyway, seuraavaksi palaan ainakin joksikin aikaa tuttuihin turvallisiin teksteihin! Videoita tulee taas joskus myöhemmin, mutta ainakin tässä alussa on musta aika tylsää videoitava materiaalia, niin ehkä ne tekstit toimii mulla paremmin... Tosin, Mt. Moon voisi olla hauska videolla... tai sitten ei, hahaha.

Ai niin, Bee-pokéni kunniaksi vielä tämä:






Living in the Moving Forestin 23-vuotias ylläpitäjä, jolla on aina liikaa hommaa ja liian vähän kahvia.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

6 kommenttia:

  1. Ei tää mikään tylsä ollut! Musta näitä sun videoita on tosi kiva katella! :D Toki tekstitkin on hienoja, koska vaihtelu virkistää, mutta mä en nää mitään syytä mikset jatkaisi joskus tulevaisuudessakin näiden video-versioiden tekoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahah, no voi kiitos :-). Ehkä taas jossain välissä elämää tulee video-Firerediä, mutta kyllä tekstit on enemmän mun juttu aina ja ikuisesti! ♥

      Poista
  2. Näis Kanto-ajoissa ei ole ollenkaan yhtään puhdasta Rock-typen Pokea, jote 1. sali olisi voinnu olla Rock/Ground. Ylivertainen Brock, vaikka Green voitti ton ennemmin sua? :D

    Anyway, mukavaa koulun alkua lie missä koulus sä oikein sitte ootkaan! Ite jo 3 viikkoa koulua käynny, hieman kade oon sun pidemmästä lomasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah totta, voi Brock, let's face it, ei susta ole mihinkään. Lähde ihmeessä Pokémon-kasvattajaksi!

      Olen Turun ammattikorkeakoulussa ;__;. Ja älä ole kateellinen, tämä on kamalaa. Vaikkakin pitkä loma on omnomnomnom... mutta kun kaikki olettaa myös, että haluan tehdä koko loman kesätöitä...

      Poista
  3. Puhtaita rock tyyppejä onkin vain 10. En malta oottaa huomista pokemon x y directii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja mäkin odotin tota innolla, mutta tuo mokoma oli mulle ainaski pettymys...

      Poista

Hei taskuhirviö! Jätä kommentti, kiitos!